Warmaster Revolution

Pomysły na to, jak można grać w Warmastera nieco inaczej

Moderatorzy: akkon, Getlord

Re: Warmaster Revolution

Postautor: Swordmaster » czw paź 19, 2017 8:46 am

Rozumiem. Nic to, modele wymagaja napraw, wiec tym sie najpierw zajme. I bede sobie czytac, po tylku latach przerwy byc moze bedzie to na plus. Latwiej nauczyc sie nowych, gdy starych sie nie pamieta :)
Awatar użytkownika
Swordmaster
Kamrat z kompanii
 
Posty: 331
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 3:36 pm

Re: Warmaster Revolution

Postautor: Kretus » czw paź 19, 2017 9:22 am

Akurat nie Twoje stanowisko Getlrodzie krytykowałem, ale trzymam za słowo co do testów.
DBA 15mm - III/1ac;III/1b;III/30b(68a);III/40c;2*III/52;2*III/62a;IV/13bc;IV/66
Blitzkrieg Commander 6mm - LWP; Warmaster Ancients 10mm - Burgundia; Warmaster - Wyniosłe Elfy; PMC 15mm - Zielone Ludki; Lion Rampant 28mm - XV wiek; OiM - pludracy.
Awatar użytkownika
Kretus
Frontowy bywalec
 
Posty: 1439
Rejestracja: wt sie 29, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj

Re: Warmaster Revolution

Postautor: akkon » czw paź 19, 2017 11:05 am

Mi się te zasady też podobały, przynajmniej na tyle na ile je poznałem. W ogóle mechanika WMA jest pod pewnymi względami lepsza, chociaż mniej dynamiczna.
Polski Album Gołębi Rasowych
Imperium 3000+ pkt
Szlachetne Elfy 2000 pkt
Bretonnia / Krzyżacy 1500 pkt
Orki 170 pkt/1500 pkt
Awatar użytkownika
akkon
Strażnik Ksiąg
 
Posty: 496
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:55 pm

Re: Warmaster Revolution

Postautor: Swordmaster » czw paź 19, 2017 11:50 am

Mam nadzieje, ze podzielicie sie wrazeniami z testow i moze nawet jakies fotki z bitew dolaczycie :)
Awatar użytkownika
Swordmaster
Kamrat z kompanii
 
Posty: 331
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 3:36 pm

Re: Warmaster Revolution

Postautor: Eljot » ndz sty 28, 2018 7:41 pm

A jest jakis skrot tych rewolucyjnych zasad, czy trzeba przeczytac caly podrecznik w wersji WM:R by odszukac roznice od zasad pierwotnych?
Leśny grabarz - poziom 2
Awatar użytkownika
Eljot
Frontowy bywalec
 
Posty: 1128
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 9:32 am
Lokalizacja: Podziemia Wysokiego Zamku

Re: Warmaster Revolution

Postautor: Kretus » ndz sty 28, 2018 7:57 pm

Podobno istniało jakieś zestawienie. Niezależnie od tego jestem namawiany na przygotowanie własnego, po polsku.
DBA 15mm - III/1ac;III/1b;III/30b(68a);III/40c;2*III/52;2*III/62a;IV/13bc;IV/66
Blitzkrieg Commander 6mm - LWP; Warmaster Ancients 10mm - Burgundia; Warmaster - Wyniosłe Elfy; PMC 15mm - Zielone Ludki; Lion Rampant 28mm - XV wiek; OiM - pludracy.
Awatar użytkownika
Kretus
Frontowy bywalec
 
Posty: 1439
Rejestracja: wt sie 29, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj

Re: Warmaster Revolution

Postautor: Vazhyl_Okrutny » wt sty 30, 2018 9:54 pm

Kretus pisze:Niezależnie od tego jestem namawiany na przygotowanie własnego, po polsku.

Popieramy takie działania :)
Mam tyle roboty, że nie wiem, co olać jako pierwsze...
Awatar użytkownika
Vazhyl_Okrutny
Władca Wysokiego Zamku
 
Posty: 1786
Rejestracja: pn sie 28, 2006 11:52 am
Lokalizacja: Wysoki Zamek

Re: Warmaster Revolution

Postautor: Eljot » pt kwie 27, 2018 7:03 am

Kretusie, jak postępują prace nad tłumaczeniem? ;)

Zasada unresolved combat, czyli ograniczenie walki do dwóch rund przypomina mi historycznego Warmastera. Grało się ciekawie. Ciekawe jakie argumenty sprawiły, że wprowadzono to ograniczenie.
Zastanawiam się też czy już są jakieś opinie jak ta zasada wpływa na armie ożywieńców, które są pozbawione inicjatywy. Dodatkowo większość truposzczaków ma mniejszą podstawową wartość ataków niż pozostałe oddziały z innych armii.
Leśny grabarz - poziom 2
Awatar użytkownika
Eljot
Frontowy bywalec
 
Posty: 1128
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 9:32 am
Lokalizacja: Podziemia Wysokiego Zamku

Re: Warmaster Revolution

Postautor: Kretus » pt kwie 27, 2018 7:22 am

Hej.
Tłumaczenia nigdy nie było w planach, co najwyżej zestawienie zmian.
DBA 15mm - III/1ac;III/1b;III/30b(68a);III/40c;2*III/52;2*III/62a;IV/13bc;IV/66
Blitzkrieg Commander 6mm - LWP; Warmaster Ancients 10mm - Burgundia; Warmaster - Wyniosłe Elfy; PMC 15mm - Zielone Ludki; Lion Rampant 28mm - XV wiek; OiM - pludracy.
Awatar użytkownika
Kretus
Frontowy bywalec
 
Posty: 1439
Rejestracja: wt sie 29, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj

Re: Warmaster Revolution

Postautor: Kretus » pn lip 09, 2018 10:55 am

Właśnie ukazały się "WMR Armies 0.2"
Trochę zmian - mniejszych, ale i większych (Norska, Zwierzoludzie). W większości przemyślane, czasem niestety nie (status obronny dla pikinierów przeciwko jeździe ale bez ograniczeń mobilności z WMA - przegięte). Zasada testowa dotycząca lekkiej jazdy również moim zdaniem niekoniecznie zbalansowana.
DBA 15mm - III/1ac;III/1b;III/30b(68a);III/40c;2*III/52;2*III/62a;IV/13bc;IV/66
Blitzkrieg Commander 6mm - LWP; Warmaster Ancients 10mm - Burgundia; Warmaster - Wyniosłe Elfy; PMC 15mm - Zielone Ludki; Lion Rampant 28mm - XV wiek; OiM - pludracy.
Awatar użytkownika
Kretus
Frontowy bywalec
 
Posty: 1439
Rejestracja: wt sie 29, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj

Poprzednia

Wróć do Zasady alternatywne i testowe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron